Mar 24, 2008

BN Pun Dua Kali Lapan Belas

Kalau kes Lim Kit Siang hari tu... dia dipanggil biadap. Sekarang ni orang UMNO yang buat... itu bukan biadap. Itu dipanggil demokrasi.

Begitulah...kalau korang nak tau inilah perangai dan sikap hipokrit orang orang BN tu. Double standard nak mampus.

Dibanding kes Lim Kit Siang membantah keputusan Sultan, dengan kes Shahidan dan Idris ini... memang kes si Lim tu lagi kecil molek. Lim Kit Siang setakat membuat kenyataan di laman webnya sendiri saja. Dah tu... sehari selepas tu... Lim terus meminta maaf secara rasmi atas tindakannya.

Habih...orang dah mintak maaf tu...kira tutuplah kes. Ini tak, ada kumpulan beruk beruk ni buat protes kat padang kat Perak... kata Lim Kit Siang biadap la...tak menghormati titah Sultan la, dan yang seangkatannya.

Hoi beruk... mana korang semua ni sekarang. Ada berani, keluarlah memprotes atas kejahilan Shahidan dan Idris serta Badawi itu mengingkari titah Sultan. Yang patut protes korang tak protes. Kang aku kata melayu bodoh korang marah...

3 comments:

Floyd said...

Umno have moved against the monarchy institution in Malaysia once again.

Sekali lagi menjelaskan hakikat penjualan bangsa melayu sering kali dibuat bangsa sendiri.

Maka menangislah anak cucu kita melihat kebodohan bangsanya sendiri.

syazsy said...

melayu takut tuan sendiri lebih dari takut kpd Maha Esa.


Bodoh+Bahlul+Bangang=Melayu zaman moden.

barb michelen said...

Hello I just entered before I have to leave to the airport, it's been very nice to meet you, if you want here is the site I told you about where I type some stuff and make good money (I work from home): here it is