Jul 20, 2007

Hari Keputeraan Duli Yang Maha Hina Seri Berduka Baginda Yang Dipertuan Gagak

Bulan ini bulan yang mulia buat gua. Sepanjang bulan keputeraan gua ni, sambutan memang tak henti henti. Ada je member yang nak adakan jamuan untuk gua. Ni bacaan kolesterol gua pun dah memuncak dah. Lagi satu, biasa gua mengarut ini mesti ada rasa tak puas hati dengan sesuatu… asyik asyik nak complaint je. Jadi, untuk memastikan hatiku tenang dan gembira sepanjang bulan ini, gua tidak akan mengarut banyak sangat. Selamat.

2 comments:

hafiz1 said...

mana leh tak mengarut bro. nanti aku takde menda dah nak baca . hehe. hari 2 aku pantau blog lu nie.

bats said...

takpa takpa. time enjoy, enjoy. tapi bila dah abis bulan ni jangan pulak hang sambung enjoy. bosan gua takda benda mau baca.

gua singgah blog aisehman.org tadik. FAM ada lambang baru.gua sampai cram perut. ada time hang pi tengok sikit la.

selamat.

-bryant-