Jul 21, 2007

Jersi Malaysia (versi prototaip)

Dalam usaha menaikkan taraf permainan bolasepak negara, gua rasa pembaharuan bukan sahaja terhad kepada pentadbiran FAM. Kita juga perlu menaiktarafkan jersi pasukan Malaysia, agar peristiwa 5-0 atau 5-1 tidak berlaku lagi.

Maka diharap, pihak Nike, Tiger Balm dan Royal Selangor boleh bekerjasama untuk menghasilkan generasi terbaru jersi Malaysia ini.


Lencana FAM
Gantikan lencana FAM, dengan plaster 'sakit kepala' Tiger Balm. Sama-sama ada rimau jugak kat logo. Orang takkan perasan punya. Dah tu, time kalau dah kena 3 gol, bolehlah pemain-pemain tanggalkan lencana tu dan lekat kat dahi, kepala dan mana-mana tempat yang rasa sakit. Ahhhhhh gerenti lega....Lambang Keris
Lambang keris di bawah ini ada baiknya ditukar kepada keris sebenar. Maksud gua, jersi ini disertakan sebilah keris sebenar. Sebolehnya dari Royal Selangor la. Biar publisiti habis barangan buatan Malaysia. Yang mini punya pun takpe. Janji boleh membunuh. Ohh jangan silap, bukannya gua nak suruh pemain kita pakai untuk bunuh team lawan lepas dihina mereka dengan tujuh atau lapan gol. Tapi, keris ini untuk pemain negara kita melaksanakan kamikaze. Daripada dihina orang atau suratkhabar keesokkan hari, ada baiknya diorang bunuh diri sebaik saja wisel penamat ditiupkan.

No comments: