May 14, 2007

Tepuk Dada Tanya Selera (versi kemaskini)

Maksud:
Teman wanita atau bakal isteri seorang lelaki di zaman ini biasanya ditentukan melalui penampilan fizikal, seperti saiz buah dada dan lain-lain.

Contoh Ayat:
Eh Sani, kau dah pikir betul-betul ke nie? Nak ambil si Tipah tu jadi isteri? Dia tu gua dengar agak rambang sikapnya. Kau dah ke tepuk dada tanya selera?

Laa, aku bukannya nak tidur dengan sikap dia. Yang aku nak badannya. Dah tu, bukan takat tepuk je, aku dah raba, jilat dan lain-lain lagi kat dada dia. Confirm sesuai selera gua. Barang dia memang besar dan tiptop lagi. Jangankan aku, anak aku lain kali pun takkan kebulurlah!

3 comments:

nixmivec said...

haha..tabiat orang malaysia kini..bukan lagi mencari wanita yang baik budi pekerti..tapi yang baik body..sesuai sekali peribahasa kali ini tuan gagak hitam..

unknownclicker said...

awas, calon SPM 2007 jangan terpedaya!haha...

gagak hitam said...

aduh... ni apa kena mengena dengan calon spm pulak hah?